TAJEMNICE ZAMKU                                KRÓLOWEJ MATEMATYKI

Matematyka jest nauką, która dostarcza narzędzi do poznawania środowiska i opisu zjawisk, dotyczących różnych aspektów działalności człowieka. „Tajemnice zamku Królowej Matematyki” to trzymiesięczny projekt matematyczny w formie gamifikacji, skierowany do uczniów klas 1- 3. Głównym założeniem projektu jest zainteresowanie matematyką oraz podniesienie kompetencji matematycznych uczniów poprzez zabawę. Uczniowie poszczególnych poziomów nauczania będą realizowali zadania zgodnie z ich programem przewidzianym na dany rok. Zadania wplecione są w baśniową fabułę. Królowa Matematyka zaprasza do swojego zamczyska na bal „Mistrzów Matematyki”. Do zamku prowadzą różne drogi, które trzeba odnaleźć na mapie i poruszać się według kodu. W balu uczestniczyć mogą wyłącznie uczestnicy, którzy poznają tajemnice Królowej skrywane w różnych miejscach
i komnatach zamczyska. Wykonają prace w ogrodzie, zajrzą do Komnaty Figur Geometrycznych, Komnaty Liczb, Komnaty Poszukiwaczy Czasu.

W ZAMKOWEJ PIWNICY

W ZAMKOWEJ KUCHNI

KOMNATA FIGUR

LUSTRZANA KOMNATA

Book titled 'KSIĘGA ZADAŃ w Lustrzanej Komnacie ukrytych'Read this book made on StoryJumper

KOMNATA ZAGADEK

KOMNATA DOŚWIADCZEŃ

KOMNATA LICZB

BIBLIOTEKA

BAL KARNAWAŁOWY U KRÓLOWEJ

PREZENTA DLA KRÓLOWEJ

POŻEGNANIE

EWALUACJA

To był bardzo ciekawy projekt. Bardzo dziękujemy wszystkim partnerom za współpracę. 

Klasa 3 c z SP3 w Koźminie Wlkp.

Na stronie zamieszczono zdjęcia i materiały własne oraz ilustracje, ćwiczenia  i inne materiały pobrane z Google. Teksty oparte na cyklu Ćwiczenia z pomysłem wydawnictwa WSiP, Elementarza MEN, ilustracje ze strony Freepik, Ćwiczenia pobrane z Learning Apps, Scholaris i innych zasobów Internetu.