Cel: Poszukam odpowiedzi na pytanie:

Czy każdy uczy się
w taki sam sposób?

KRYTERIA SUKCESU

1. Wybieram zadanie, którego wykonanie jest dla mnie atrakcyjne.

2. Wykonuję zadanie.

3. Formułuję odpowiedź na pytanie kluczowe.

4. Wymieniam czynności za które odpowiada każda z półkul. 

Nauczyciel prosi dzieci o wybranie ze stosu kartek z zapisanymi poleceniami to, które im się najbardziej podoba. Dzieci wykonują zadania. Po analizie klasa zastanawia się, dlaczego dzieci wybierały różne typy zadań.

Zdjecie z Internetu

Na stronie zamieszczono zdjęcia i materiały własne oraz ilustracje, ćwiczenia  i inne materiały pobrane z Google. Teksty oparte na cyklu Ćwiczenia z pomysłem wydawnictwa WSiP, Elementarza MEN, ilustracje ze strony Freepik, Ćwiczenia pobrane z Learning Apps, Scholaris i innych zasobów Internetu.